השיקולים לבחירת גלגל

מאפיינים:

  1. עומס: יחושב כמשקל העבודה הכולל הדרוש לשינוע פחות משקל גלגל אחד.
  2. פני השטח: משטחים חלקים, רכים, קשים או מחוספסים בעלי מעבר קשה או קל. לדוגמה במשטחים רכים ו/או חלקים נבחר בגלגל עם מדרס קשה יותר. במשטחים קשים ו/או מחוספסים נבחר בגלגל עם מדרס רך יותר.
  3. סביבת העבודה: תנאים קורוזיביים כגון מטבחים, סביבה נקייה/מלוכלכת, טמפרטורות חמות כגון במאפיות, טמפרטורות קרות כגון בחדרי קירור, שמנים, כימיקלים וכו'..
  4. אופן החיבור: צורת החיבור המבוקשת של הגלגל לעגלת השינוע (פלטה, בורג, פין, תותב).
  5. קוטר הגליל: ככול שקוטר הגליל גדול יותר, נדרש פחות מאמץ לדחוף את העגלה. גליל עם מדרס קשיח ינוע על פני השטח בקלות, גליל עם מדרס רך ינוע בשטח מחוספס ללא זעזועים.

סוגי הגלגלים הקיימים:

גלגלים עם מדרס גומי אפור: מיועדים לעומסים קלים ולמשטחים חלקים (מחיצות, שידות, עגלות וכד').
גלגלים מדרס גומי שחור: מיועדים למשקלים קלים ובינוניים, ריהוט תעשייתי, עגלות לתעשייה ופיגומים. למשטחים מבוטנים ומדרכות.
גלגלים עם מדרס גומי כחול: מיועדים למשקלים בינוניים. גלגלים מסוג זה מיועדים לעגלות שינוע במשטחים חלקים (אידיאלי לאולמות ולבתי מלון). לרבות גלילים עם פרופיל רחב ומדרס אלסטי רך המותאם לשינוע שקט.
גלגלים עם מדרס מניילון לבן (אוקולון): מיועדים למשקלים בינוניים וכבדים, למשטחים קשים ומחוספסים, הגלילים הם בעלי כושר עמידות גבוה.
גלגלים עם מדרס ניילון מצופים פוליאוריטן אדום: מיועדים למשקלים בינוניים וכבדים ולמשטחים קשים ומחוספסים בעלי עבירות קשה. הפלטה והמזלג בעובי של כ-4 מ"מ, ובגלילים מיסבים המאפשרים נשיאת משקלים גבוהים בצורה חלקה ושקטה.
גלגלים עם מדרס ניילון / נאופרן שחור: מיועדים למשקלים בינוניים וכבדים, לעגלות, מחיצות וארוניות. גלגלים אלו מאפשרים שינוע של מוצרים כבדים יחסית בגבהים נמוכים. ובצורה שקטה וחלקה.
גלגלים לריהוט: (גלגלים דגם ביג) מיועדים לכסאות משרדיים, ריהוט משרדי, שידות, ארוניות.
חומר: ניילון שחור למרצפות, ניילון מצופה סיליקון אינו שורט לפרקט.

מאפיינים לבחירת גלגלים לעגלות

נוסחה לבחירת גלגל לפי עומס:

 

תוכן עניינים

יצירת קשר

כתובת

אזור תעשייה נוף הארץ, כפר קאסם
טלפון : 072-2171886
פקס: 03-9016062
אימייל: noa@noap.co.il

חיפוש מוצר

התקשרו עכשיו